2011. február 12., szombat

Cikk: Török reptéri autóbusz

Ezek a buszok Otokar buszok amik a Rosevelt tértől  Ferihegy 2-ig  közlekedik.
Mint az Omnibusz oldalán lehet látni a buszok rémesek szerintem az ülései kényelmesekMit az is ír. tudom kicsit sokba kerül a ide-oda út de meg érte.
Másodszorra a buszon rémesen kevesen ültek. Csak én meg egy néni A buszról az üléseken kényelmes bőr volt.
Tiszta modem volt a busz a  vezető mögött üveg volt vagy átlátszó műanyag?
tsza: 104 3122
Bör a fekete és asszem a fehér a pamut

A busznál kívülről látszik hogy nehéz.amikor Ferihegyen láttam hogy indul egy jó nagy motorhang után nagy nehezen felemelte fenekét és elindult a Belvárosba.
Mikor a buszba beszáltunk meleg csípte meg az egész testemet majd láttam hogy
képernyőn van írva ki a vezető felé:valami 69 valami 2 73
A buszban összesen harminc darab ülőhely van. a lámpákat a vezető kapcsolgatja és hát még van egy csomó minden
Részlet hogy utálkozott a buszra az Omnibusz oldal

"Sajnálatos, hogy az EU elnökség idején saját buszgyártással rendelkező országban nem voltak képesek megszervezni a döntéshozók, hogy „hungarikum” szállítsa az ide látogató EU-s polgárokat. Bár egy korábban itthon buszt gyártó cégnek lehetett szerepe ezeknek a török buszoknak a behozatalában..."

A menetrendet is írta a megállókban valóban nincs menetrend de a buszban van.

tsza: 104 3120
Busz Ferihegyen

          

A buszok komolyan koszoszak a vezető egész úton telefonált.
A fél év után nem fogunk olyan sokat látni ebből a 4 darab buszból

Interjú Tóth-Szenesi Attilával az INDEX újságírójával

-Milyenek érezted a bust?
Attila: Szerintem ez egy jó busz de ilyen buszt Magyarban is lehetet volna találni.
-Vezetnéd e-a buszt?
Attila:Szívesen kipróbálnám úgy láttam nagyon könnyű tekerni a kormányát.

tsza: 104 3131
Elment a busz mi is elmegyünk

Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése